Pazartesi, Ağustos 26, 2024

hata.

gerçekten bilemiyorum.. bazen dimağında dönüp durur tüm meramın.. sonrası hiç önemli değil..

sürekli kendini tekrarlar durumlar.. olaylar.. hatalar.. hata.

her allahın cezası an.. hep.. aynı b.ku yer durursun.. içinden birçok şeyler geçip gider.. yiter ardına bakmadan.. sen aynı derdin hatasında, aynı çözüm yolunda.. hata.

çember değil.. dönecek bir alanın yok.. olduğun yerde debelenme var.. hep ileriyi düşündüğünü zannederken anda aslı kalmak.. ruhunun daralıp, burnundan patlarcasına irin fışkırması gibi.. b.ktan bir durum.. burnun b.ktan çıkamaz.. hata.

savruk beden.. düşünceler.. buna sürekli çanak tutan eller.. el.. eline düştün.. sonrası allah kurtarsın.. hata.

gerçekten bilemiyorum.. sürekli mücadele halindeyim.. belki de topu tüfeği, neyin varsa atıp kenara.. ne olacaksa olsun savrukluğunda.. ilerlemeden.. olduğun yerde.. daha ne olabilir ki ulan! garantisinde.. oluyor.. her b.k oluyor.. hata.

birden ikiye geçilme en büyük hata.. bir; dünyanın en güzel kelimesi.. ya bir olursun ya da bir kalırsın.. iki olamaz.. olmuyor da.. bir kalamıyorken.. ne b.kuna ikiyi zorlayıp sıfırı boyluyorsun ki! hata.

ben artik deliksiz bir uyku uyumak istiyorum.. bir çırpıda 37 oldum.. durmuyor zaman.. halen o sessiz koyda, küfür kıyamet şarkılar mırıldanacağım günlerin hasretindeyim.. bir kalmadım.. bir hiç olamadım.. sıfır durumdayım.. en büyük hata.


                                                                                                                                             

günün bilgisi: derinlik sarhoşluğu; derinlerde aletli dalış yapılırken meydana gelen, geri döndürülebilir bilinç bozukluğudur.. alkol zehirlenmesine ya da zararlı gaz solunması sonucu oluşan duruma eşdeğerdir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok mu 0.7 ucu olan?

hiç fark etmez aslında 0,5 yada 0.9 olması..

orta kara olsun diye 0.7..

şayet kalem traşınız varsa, o da fena derecede iş görür :)

neyse işte, korkma.. yaklaş!..

?

Fotoğrafım
İstanbul, Tokat, Türkiye
ben sezer; klasik uygulamalı, güdüsel bir hamle sonucu, anında dünyaya gelip, henüz olunmayan bir pratiğe zorunlu olarak itilmiş, nüfusa ilave bir insan..