Salı, Haziran 29, 2010

fenerle ışıldayan böcek..

 uç uç böceği.. uçma olum boşuna.. annenin parası bitmiş.. yok sana terlik pabuç filan..  bak taze güneşte var seril, yapış yat yere..

asma be olum suratını.. ekonomik kriz varmış öle diolar.. döndür çevir, g.tüne sok ekonomiye can ver! meteliğe osuruk atarken bu uçma sevdasını da nerden çıkardın hem.. bi sittir git be olm.. en fazla üç beş çimen uçuyosun zaten.. buna uçmak ta denemez, zıplamak.. nihahaha.. biliyorum aşşağılık biriyim ama sen de herşeyin farkındasın ki artık parmak ucuma doğru değilde cebime doğru gidiosun dümbelek.. yemezler.. uçma ayağına bizde ki paçozları da ayaklıycan.. gözüme baksana sen benim.. yermiyim lan ben bu numaraları.. nihahaha ağlama be olum.. düşman doğru söyler.. dost mu? hadi len.. oda palavra.. acı söyleyen dostun aq.. seni kandırmışlar olum..

olm baksana bi, senin rengin de solmuş haa.. kesin küresel tırıvırılardandır.. hepsi senin bu uçma meramından kaynaklanıyo.. osura osura uçarsan havayı kirletirsin.. arkana filtre takman lazım.. senden sonraki çimen avcılarını düşünmüyon mu hiç.. vay vicdansız.. bide bana tırıvırı yapıon.. yok sana parmak ucu filan.. sittir git nereye konarsan kon.. çokta fifi..

noldu rengin yerine geldi.. ama beneklerinden ateş çıkıo olm.. ne ayaksın lan sen.. olm parizyen çorabı kafasına geçirenini gördüm de paçalı donu ilk kez görüom lan!. sen işine bak ben izliycem biraz daha seni.. ilk kez yaratıcı bi hırsız görüyorum ama baştan söyleyeyim vitrinimde ki tırıvırılara dokunma.. onların maneviyatı var..

ohaa.. bi de el atayım istersen.. su da dökeyim.. canın sıkıldıkça uğrarsın.. kusra bakma pek fazla çeşit sunamadım sana.. ama şu loto meleti bi vurunca arkana motor taktırıp ananın yanına yolluycam.. eşşoğlusu.. sittir git lan.. pikaçumusun olm sen.. ne ışıldıyosun.. tamam al git nalet olsun al .. elfenerini de al.. çakma rolex seni!.. elin şeyiyle gerdeğe girilir mi lan.

(not: ateş böcekleri çifleşme zamanı geldiğinde ateş yakarlar bünyelerinde.. çoğunlukla da hava kararınca olduğundan ,insanlar tarafından farkedilirler.. ancak yedikleri naneden bi haber insancıklar, ateş topunun küllerini seyretmeye devam eder.. korkarım ki toruncuklar bu merasimi göremeyecekler!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok mu 0.7 ucu olan?

hiç fark etmez aslında 0,5 yada 0.9 olması..

orta kara olsun diye 0.7..

şayet kalem traşınız varsa, o da fena derecede iş görür :)

neyse işte, korkma.. yaklaş!..

?

Fotoğrafım
İstanbul, Tokat, Türkiye
ben sezer; klasik uygulamalı, güdüsel bir hamle sonucu, anında dünyaya gelip, henüz olunmayan bir pratiğe zorunlu olarak itilmiş, nüfusa ilave bir insan..