Salı, Kasım 23, 2010

mim ki..


huuhh.. ben bu mim nedir neye yarar diye çözmeye çalışırken en siftahlı tarafından, saolsun jove. mimledi.. 20 sorudan oluşan parkurumuz başlamış bulunmaktadır.. bakalım neler yapıştırıcam.. pardonna yazıcam!

1.En sevdiğiniz kelime: armut..
2.Nefret ettiğiniz kelime: kalk..
3.Ne sizi heyecanlandırır: bira!..
4.Heyecanınızı ne öldürür: bayat bira!..
5.En sevdiğiniz ses: mızıka..
6.Nefret ettiğiniz ses: happşuu..
7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: vidanjörcülük...
8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: zihin okumak filan..
9.Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: avril'in kocası  :D
10.Nerede yaşamak isterdiniz: bora bora adası..
11.En önemli kusurunuz: bazen kendi kendine konuşmak..
12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: aşırı uyku.. (rekorum deliksiz 2 buçuk gün!)
13.Kahramanınız kim: kaptan mağara adamı :p
14.En çok kullandığınız kötü kelime: hass..r
15.Şuanki ruh haliniz: şam şeytanı :F
16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: alayına düğün alayı girsin!
17.Mutluluk rüyanız: hmm.. şöyle küçüçük bi kulübem olsun, çift katlı olması fena olmaz.. geçerim balkonuma fokur fokur çayımı içerim.. içinde yarın geçmeyen her düşe girebilirim!
18.Sizce mutsuzluğun tanımı: sabahın kör bi vakti sıcacık yatağından kalkıp, ömrünü para kazanmanın peşinde harcayarak zombileşmek..
19.Nasıl ölmek isterdiniz: osuruk gibi olmasını isterdim.. bi anda beklemeden olsun.. ne kadar tutmaya çalışsanda öyle en zartlısından salıverilmiş gibi..
20.Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz: nihahaha, seni kandırmışlar olum.. geç bakalım şöyle.. çıkart cebindekileri.. 

ve âdet olur ki bu mimi birilerine şutlamak lazım.. bakalım bakalım..mimlenmek isterlerse sequieros , soldansay ve de neredeysekafasiznick olsun.. ne de olsa ilk 3 izleyicilerim :)


resim: karalahana.com

11 yorum:

  1. avril'ın kocası falan derken şaka falan mı yaptın?
    ben orda koptum gittim yalnız ha.

    YanıtlaSil
  2. yok nen gerçek :D ah yabancı gelin fena olmazdı hani avrilcik :F

    YanıtlaSil
  3. ay.
    ıyy.
    mimlemez olaydım da bunu duymayaydım alkjasd

    YanıtlaSil
  4. seni şiddete davet ediyorum :F

    YanıtlaSil
  5. benden önce davranılmış ama buna yarılmadan geçemezdim: avril'in kocası asşdlkjaslşhjd:D:D:D:F

    sonunda hatun 35'inde sana warıcak emekli futbolcunun türkiye hesabı falan dude :F:F:F

    YanıtlaSil
  6. yuhaha :F:F dude alıcam bu hatunu en sonunda görücen sende :F zaten boşanmış diye duydum.. yeter ki bi el etsin :F

    YanıtlaSil
  7. :D en zayıf noktam.. üstüme gelmeyin lütfen :F

    YanıtlaSil
  8. adamın yumuşak karnı bu hatun kıpraşmayın:F

    YanıtlaSil
  9. :)))))))))))))))

    Allah ´ta seni güldürsün emi :D

    YanıtlaSil

yok mu 0.7 ucu olan?

hiç fark etmez aslında 0,5 yada 0.9 olması..

orta kara olsun diye 0.7..

şayet kalem traşınız varsa, o da fena derecede iş görür :)

neyse işte, korkma.. yaklaş!..

?

Fotoğrafım
İstanbul, Tokat, Turkey
ben sezer; klasik uygulamalı, güdüsel bir hamle sonucu, anında dünyaya gelip, henüz olunmayan bir pratiğe zorunlu olarak itilmiş, nüfusa ilave bir insan..