Pazar, Temmuz 04, 2010

kanatlı karınca ve madam..


temmuzun başındayız.. sıcaklığın ayyuka yaklaştığı günleri inceden yaşar gibiyiz.. donun kıça kıvrım kıvrım yapıştığı anlar erken geldi bu sefer.. küresel tırıvırınıza sokayım sizin.. dünyanın anasını ağlattınız.. iş sıcaklarla da bitmiyo.. ona çözüm kolay.. büyük bi fıçıya bastım suyu dolana kadar.. arada bi girip çıkıyom anadan üryan! serinlik.. huhh huu..

asıl, şu lanet uçan - kaçan haşereler öldürecek beni.. lavuklar bi rahat vermiolar.. sivrisinek belasına alıştım.. daha doğrusu, koyverdim gitti.. emsin lavuklar.. zaten bi damla kana fit oluyolar.. sineklerin derdini anlamak mümkün.. ya sinek olduğunu sanıp, pıt pıt uçmaya çalışıp, gecenin bi yarısı ışığı gördü diye odaya dalmaya çalışan kanatlı karıncalara ne demeli.. rahatta durmuyo iblisler.. sürekli bi pıtırdı odanın içinde.. bazen ampüle dalış yapıolar, sonra da yanan kanatlarının ardında, kafa üstü çakılıolar halının üzerine.. her sabah sizin yüzünüzden madamdan fırça yemekten bıktım ulan.. zaten temizlik hastasıdır sağolsun.. sabahın köründe süpürgeyle dadanır odaya.. uyuzluk olsun, parayla değil ki.. evde başka oda yok gibi benim odamdan başlar.. bazayı sağa sola itmeler, sonra kalkta yardım et biraz.. "git çayı ko" demeyle biter uykunun tatlı merasimi.. ulen daha demliğin bittiğini görmedim...

çay faslı biçare tamamlanır ve kendimi bazanın üstünde bulurum yeniden.. ama geriden hezeyan haykırmalar devam eder.. "olm, yatağı yeni düzelttim. bozma!.." oldu anne, yere uzanırım ben... yattığım gibi kalırım. saat çoktan öğleni geçer.. sonra sallana sallana lavaboyu bulur, ardından fıçıya kamikaze dalışı yapılır.. haliyle ortalık dalga dalga su olur.. bi fırçada burdan yiyerek güne tekrar zinde başlanır.. bilgisayar başına çökülürken önce postalara bakılır hemen ardında biraz cm tırıvırısı, poker derken maç saati geldi ulan.. şimdi madamı ikna etmek için yarım saat dil dök.. maçın onbeşinci dakkası dolarken, bunalan madam kumandayı da evi de terkeder..

koltuğa kurulmuş maçı izlerken bi yandan da esnemeler başlar.. almanya golü çoktan bulmuş, ikinciyi ararken ben bi çare uyuya kalmışım.. hem de messicik sahne alırken! gözlerimi açtığımda üstümde bi kat battaniye, arka fonda gülbenin iğrenç kahkalarıyla dadı! bir hışımla kumandayı yeniden ele geçirirken madam da tv nin fişini çekti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yok mu 0.7 ucu olan?

hiç fark etmez aslında 0,5 yada 0.9 olması..

orta kara olsun diye 0.7..

şayet kalem traşınız varsa, o da fena derecede iş görür :)

neyse işte, korkma.. yaklaş!..

?

Fotoğrafım
İstanbul, Tokat, Türkiye
ben sezer; klasik uygulamalı, güdüsel bir hamle sonucu, anında dünyaya gelip, henüz olunmayan bir pratiğe zorunlu olarak itilmiş, nüfusa ilave bir insan..